Sattva bylinné mýdlo s růží 125 g
Kód: B0932Související produkty
Detailní popis produktu
Jemné glycerinové mýdlo pro péči o tělo a obličej ocení všechny typy pleti, díky extraktu z růže damašské však vytěží nejvíce suchá, smíšená, zralá či citlivá pleť.
Přírodní esenciální oleje a extrakty rostlin té nejvyšší kvality čistí pokožku od bakterií, toxinů, nečistot a odumřelých buněk. Výtažek z damašské růže zklidňuje a zjemňuje pleť, vyhlazuje drobné vrásky, funguje také ke zmírnění svědivé pokožky.
Ájurvédská receptura mýdla je založena na kvalitních olejích a výtažcích z rostlin plných vitamínů a antioxidantů. Mýdlo pečuje o pokožku hloubkově, napomáhá regeneraci kožních buněk, zklidňuje a vyživuje pokožku. Ricinový olej, olivový olej a rýžový protein dbají také na pořádnou dávku výživy a regenerace vaší pleti, aby byla krásná, vyživená a zdravě vypadající.
Damašská růže má výraznou květinovou vůni, kterou většina žen zkrátka miluje. Její vůně má harmonizující účinky na mysl, pozvedává náladu i sebevědomí. Růžová kosmetika je proto mezi ženami velmi oblíbená právě nejen díky účinkům na pleť, ale také na mysl a náladu.
Použití: S pomocí většího množství vody vytvořte bohatou pěnu a vetřete do pokožky, nechte působit přibližně jednu minutu, poté smyjte.
Ingredients: Coco Glucoside, Propylene Glycol, Sodium Cocoate, Glycerin, Sodium Palmitate, Sodium Stearate, Sucrose, Cocamidopropyl Betaine, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice Bran) Seed Oil, Rosa Damascena (Rose) Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Rubia Cordifolia (Manjistha) Root Extract, Glycyrrhiza Glabra (Mulethi) Root Extract, Parfum, Natural Color.
Upozornění: Pouze k vnějšímu použití. Skladujte v chladu. Pro děti od 5 let.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Glycerínová mýdla |
---|---|
Hmotnost: | 0.125 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Tato značka byla založena roku 2009 a od počátku byla spojena právě se slovem Sattva, což znamená laskavost, pozitivní energii, pravdu, zdravost, klid, důvěru, mír a ctnost. Tímto slovem se určoval i směr a cíl značky, a tím je pomáhat lidem se zdravým životním stylem pomocí indických produktů.
Výrobky nejsou testovány na zvířatech a pyšní se čistě přírodním složením.